Generálny riaditeľ hotela Andreas Kraemer povedal, že s touto myšlienkou prišiel pri premýšľaní o nových spôsoboch, ako prilákať zákazníkov. Motivoval ho najme jeden z jeho priateľov, ktorý vtipne poznamenal: „Rozprával som sa so skupinou priateľov o tom, čo bude ďalej v luxusnom cestovaní a jeden z nich žartovne poznamenal, že schopnosť zaručiť dobré počasie bude ďalšou úrovňou ultimátneho luxusného cestovania.“
Reklamný ťah hotela je už v plnom prúde. Kraemer v článku na LinkedIn dodal, že tento krok nastaví "bezprecedentný štandard v luxusnej pohostinnosti". Nebude to však len tak, tí čo chcú poistenie čerpať, musia splniť určité podmienky. Aby bolo možné získať ubytovanie zdarma, musí pršať celkovo 120 kumulatívnych minút v rámci akéhokoľvek štvorhodinového obdobia počas denného svetla. Po druhé, zlé počasie musí narušiť aspoň jednu z plánovaných aktivít hosťa. Ak turista všetko splní, získa bezplatný nočný pobyt vo forme voucheru, ktorý je potrebné uplatniť v danom hoteli do šiestich mesiacov.