Také niečo Meghan nečakala. Manželka princa Harryho poslala päťdesiat pohárov svojho jahodového džemu na ochutnanie influencerom, no ich propagácia spôsobila úplný opak toho, o čo sa snažila. Jej najnovší podnikateľský počin totižto nechtiac podporil predaj výrobkov britského kráľa Karola III.
Podľa kráľovského komentátora denníka The Mail Richarda Edena sa Meghanin najnovší reklamný kúsok ukázal pre kráľa Karola veľmi prínosným. Panovník predáva rôzne zaváraniny a pochutiny prostredníctvom obchodu Highgrove Shop. Jeho jahodová zaváranina Highgrove Organic, ktorá stojí 6,95 libier (približne 8 eur), bola vraj vypredaná.
"Vovodkyňa zo Sussexu uviedla na trh svoj prvý výrobok, pohár jahodového džemu, a ide jej to skvele – s výhodou pre kráľa," uviedol ironicky Eden. Meghanin reklamný ťah poslať influencerom svoj výrobok podľa neho podnietil fanúšikov kráľovskej rodiny, aby si namiesto toho zakúpili kráľov džem.
Zatiaľ čo zisky kráľa z jeho džemu sú venované na charitu, Meghan si ich necháva pre seba. Najnovší podnikateľský „úspech“ Harryho manželky medzitým okomentovala aj kráľovská autorka Angela Levin. "Kto by tomu veril? Meghanin džem zvýšil kráľove tržby... Možno ľudia uprednostňujú, aby zisk išiel na kráľovskú charitu ako do Meghaninho vrecka," dodala.
Panovníkov džem bol vo štvrtok ráno po vypredaní opäť na sklade.