Végha sleduje na sociálnej sieti vyše 400-tisíc fanúšikov a aj to je jeden z dôvodov, prečo si ho známe značky vyberajú na komerčnú spoluprácu. Športovec sa však prerátal a podpora jedného z prezidentských kandidátov ho vyšla draho. Pre svoje vyjadrenia k voľbám prišiel už o tri kšefty!
Ako prvá s ním ukončila spoluprácu automobilka Renault, ktorá vyžadovala apolitickosť. Nahnevaný športovec následne zverejnil na Instagrame súkromnú komunikáciu s PR manažérkou bez toho, aby o tom vedela.
Takto Végh podporil Pellegriniho:
Ďalšia firma, ktorá mu dala stopku, je Pierre Baguette. MMA bojovník bol viac ako rok a pol tvárou kampane tejto značky a jeho podobizeň sa objavovala na obaloch ich výrobkov s popisom "Ťažká váha medzi bagetami." Táto zmluva by mu mala vypršať v júni.
Teraz prišiel o ďalší kšeft! Čítajte na ďalšej strane >>>