Poznamenala, že Temu sa zameriava aj na slovenských spotrebiteľov, a teda je povinné dodržiavať aj slovenské zákony. Temu porušuje svoju informačnú povinnosť voči spotrebiteľom napríklad tým, že im nedodáva návody v slovenskom jazyku. Následne je možné vidieť problém v prehnaných zľavách, ktoré sa nezdajú byť reálne. "Neuvádzaním pravdivých informácií ohľadom poskytnutých zliav sa môže Temu dopúšťať nekalých obchodných praktík," vysvetlila Hekšová.
Varovala, že ak spotrebiteľ nakúpi nekvalitný tovar, ktorý chce reklamovať alebo vrátiť, zvyčajne nič nevyrieši, pretože vymáhateľnosť spotrebiteľských práv od ázijského e-shopu je mizivá.
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) či Európske spotrebiteľské centrum podľa nej nemajú na Temu dosah a nemajú veľa možností ako proti tejto platforme zakročiť. Jedinou možnosťou ako proti Temu zasiahnuť, by mohlo byť zablokovanie platformy na slovenskom trhu z dôvodu bezpečnostnej hrozby. "Momentálne však nepredpokladáme, že k zablokovaniu Temu dôjde," dodala Hekšová.