Kabaň, pochádzajúci z Námestova, vyštudoval prestížnu Royal College of Art a vo svete automobilového dizajnu dosiahol veľké úspechy. Vďaka krátkej, no intenzívnej anabáze v Bugatti sa jeho meno spája s kedysi najrýchlejším vozidlom na svete, s Veyronom. Ten išiel 407 km/h, lenže ľudia ho poznajú vďaka autám od VW či Škody, s ktorými mohli jazdiť.
Teraz sa však premiérovo posunul na pozíciu, ktorá mu dovolí popustiť uzdu fantázii. V čínskom koncerne SAIC, ktorý patrí medzi najrýchlejšie rastúcich hráčov na trhu, sa stal dokonca viceprezidentom globálneho dizajnového centra v SAIC R&D Innovaion Headquarters.
Pri tvorbe nových modelov sa tak bude zodpovedať len šéfdizajnérovi koncernu Shao Jingfengovi. Spolupracovať majú na tvaroch vozidiel z liniek Roewe či MG. Práve druhá menovaná firma je v súčasnosti považovaná za žraloka na trhu. Vlani vo svete predala vyše 800-tisíc automobilov, pričom kompaktný elektromobil MG4 bol vo svojej kategórii dokonca najpredávanejším modelom v Európe.