"Cieľom PoštaPOINTov je priniesť zákazníkom väčší komfort v podobe časovej úspory a pohodlnejšej dostupnosti. Pre poštu zároveň predstavujú hospodársky efektívne riešenie," uviedol Guzi s tým, že tieto výdajné miesta v súčasnosti poskytujú najmä služby výdaja balíkov a využívajú ich prevažne zákazníci e-shopov. Zásielku do PoštaPOINTu možno poslať aj cez mobilnú aplikáciu či internetovú stránku pošty. Platiť sa dá v hotovosti aj bezhotovostnými platbami.
Pošta plánuje v rozširovaní PoštaPOINTov pokračovať a hľadá partnerov v ďalších lokalitách. "Prihlásiť sa môže akákoľvek prevádzka, ktorá spĺňa definované podmienky ako sú otváracie hodiny, minimálna vzdialenosť od najbližšieho poštového bodu, blízkosť parkovania, či priestor pre skladovanie zásielok. Slovenská pošta zároveň bezplatne poskytuje multifunkčné zariadenie na výdaj/snímanie zásielok a platbu kartou," priblížil Guzi s tým, že zariadenie môže partnerská prevádzka využiť aj pre svoje potreby a tovar.