Boeing v apríli sám upozornil, že pravdepodobne neboli vykonané predpísané kontroly v mieste spojenia krídel a trupu. FAA teraz vyšetruje, či zamestnanci spoločnosti zodpovední za kontroly nefalšovali dokumenty. Boeing zároveň preveruje všetky nové lietadlá 787 Dreamliner, ktoré sú ešte vo výrobe.
Spoločnosť je pod drobnohľadom od januárového incidentu, pri ktorom muselo núdzovo pristáť lietadlo 737 MAX 9, pretože mu odpadol bočný panel vypĺňajúci jeden z východov.
Boeing: Kryt motora narazil do vztlakovej klapky.
Boeing čelil otázkam aj pre niekoľko ďalších incidentov vrátane požiaru motora Boeingu 747 krátko po štarte z Floridy v januári. Začiatkom marca muselo lietadlo Boeing 777 smerujúce do Japonska núdzovo pristáť krátko po štarte zo San Francisca, keď mu spadlo koleso a dopadlo na letiskové parkovisko a poškodilo niekoľko áut.
FAA stanovil v marci Boeingu lehotu 90 dní, aby prišiel s plánom na riešenie problémov s kontrolou kvality. Spoločnosť zatiaľ nesmie rozširovať výrobu radu 737 Max. Výroba širokotrupých lietadiel z radu 777 sa zastavila, pretože Boeing potrebuje dodatočne kapacity na splnenie požiadaviek regulátora.