Samotný herec nám s úsmevom povedal: „Ďakujem čitateľom za pomoc pri výbere nového nosa, ale ja som si ten svoj už vybral. Klaunovský, červený, a hlavne taký, aby sa na ňom mohli smiať už úplne všetky deti!“ Obchodný reťazec Lidl totiž v spolupráci so zdravotnými klaunami z Červeného nosa a za pomoci usmievavého Mira Nogu chcú priniesť deťom a seniorom stovky hodín radosti, a to práve kúpou penového červeného nosa od 27. mája do 9. júna v predajniach Lidlu.
Aj vy tak viete prispieť na dobrú vec a priniesť smiech tam, kde ho treba. Na kampaň „Hrdo nos nos“ herec prikývol okamžite. „Humor je vážna vec a u kolegov zdravotných klaunov to platí dvojnásobne, preto ich úprimne obdivujem. Zdravie sa nedá kúpiť, ale smiech dokáže zázraky, lieči a predlžuje život. Doprajme ho teda aj deťom na nemocničných lôžkach, ktoré čakajú na kúsok nádeje a radosti zo života,“ vyhlásil Noga, ktorému jeho nový červený nos rozhodne pristane.
Aj vďaka vám, ktorí si roztomilý nos kúpite, sa bude môcť uskutočniť až 365 klauniád v rôznych nemocniciach pri lôžkach detí, ale aj seniorov. Prinesme tak spoločne radosť tam, kde jej nie je nazvyš.