Olivia povedala: „Mala to byť dovolenka, ktorú sme naozaj potrebovali, a zmenila sa na absolútnu nočnú moru. Bola to naša prvá dovolenka od Covidu - naozaj sme ju potrebovali. Dodala: „Pre nás sa to zmenilo na peklo. Odporučili ma k pečeňovému špecialistovi a budú sa pravidelne robiť pečeňové testy, aby sa zistilo, ako na tom je. Od iných ľudí som počul, že keď už raz máte poškodenú pečeň, môže sa to z ničoho nič opäť zhoršiť. Takže by som nakoniec mohola ešte potrebovať transplantáciu pečene, ak sa to začne opäť zhoršovať.“
Olivia uviedla, že sa v októbri sťažovala spoločnosti EasyJet na svoju hospitalizáciu, ale tvrdí, že sa jej nikdy neozvali. Dodala: „Túto spoločnosť som využila prvýkrát a úplne to zničilo akúkoľvek dôveru, ktorú som k nim mala. Nebola ponúknutá vôbec žiadna ochrana alebo ľudskosť. Cítila som sa naozaj nahnevaná a akoby na mne nezáležalo. Takmer som sa to neprežila.“
Hovorca spoločnosti EasyJet holidays povedal: „Je nám naozaj ľúto, že sme sa dozvedeli o skúsenostiach tohto zákazníka, a teraz, keď sme sa o nich dozvedeli, aktívne sa snažíme vyriešiť jej sťažnosti. Našou prioritou je podporovať našich zákazníkov počas celej ich skúsenosti, od procesu rezervácie až po návrat domov, a nechceme nič viac, než poskytovať skvelé dovolenky.“