Medzi najnavštevovanejšie regióny podľa neho patrí Prešovský, Žilinský a Bratislavský kraj. V rámci regiónov sú to oblasti ako Vysoké a Nízke Tatry, Orava, Kysuce či Bratislava. V letnom období od júla od augusta tieto destinácie navštívi 30 % jednodňových turistov.
MCRaŠ chce posilniť rozvoj cestovného ruchu aj zavedením digitálnej služby eVisitor, ktorá by zbierala dáta o návštevníkoch na Slovensku v reálnom čase. Služba by mala poskytnúť prehľad o pohybe turistov, navštívených miestach alebo o produktoch, o ktoré majú záujem. Tieto dáta chce rezort prepojiť s ubytovacími zariadeniami, mobilnými operátormi či platobnými inštitúciami. Získať by mal evidenciu o návštevníkoch, ktorí strávia na Slovensku jednu alebo viac nocí.
Tento systém by mal priniesť lepšie podmienky pre podnikateľov a tiež zlepšiť kontrolu kvality poskytovaných služieb od ubytovacích zariadení. Prvou fázou projektu bude podľa Harbuľáka vytvorenie registra podnikateľov, ktorí ponúkajú ubytovanie online. Tieto dáta by mohli potom využívať aj ďalšie oblastné organizácie cestovného ruchu.