Projekt elektrifikácie železničnej trate medzi Humenným a Bánovcami nad Ondavou, ktorá spôsobila dlhodobú výluku železničných spojení medzi týmito obcami a ktorú minister dopravy Jozef Ráž ml. označil ako jednu z najvýznamnejších infraštruktúrnych stavieb v rámci plánu obnovy a odolnosti, spôsobuje niektorým aj vrásky na čele.
Do redakcie nám prišiel tip, podľa ktorého sú pred železničným priecestím na Mierovej ulici v Strážskom nesprávne osadené dopravné značky stop a jednokoľajové železničné priecestie, a to z dôvodu, že koľaj má v danom úseku len približne pätnásť metrov a vlaky tadiaľto nepremávajú. Na údajnú chybu upozornil prostredníctvom dopravného analytika Jána Bazovského, člen skupiny Drišľak, Viliam Kalman.
Nepochopiteľné dopravné značenie na Mlynských nivách v roku 2018: Nový jazdný pruh vedie do protismeru!
“Cez Strážske a konkrétne železničný priechod o ktorom sa bavíme, prejde denne niekoľko tisíc vodičov. Myslím si, že by stálo za to, ozrejmiť im, prečo sú tieto dopravné značky v danom úseku zachované, hoci koľaj má len niekoľko, najviac pätnásť metrov a vlaky tadiaľto, aspoň čo som mal možnosť vidieť, nepremávajú,” povedal.