Citroën ë-C3 je navyše pionierom medzi plnohodnotnými cenovo dostupnými elektromobilmi. Má potenciál rozšíriť elektromobilitu aj medzi klientov, pre ktorých bola doteraz cenovo nedostupná.
Citroën hovorí, že s cenou elektromobilu plánuje ísť ešte nižšie, pracuje na variante You 200 s menším akumulátorom, ktorý by sa cenou mohol zmestiť pod 20 000 eur. Zaujímavá bude aj mild hybridná verzia, tá by mala byť predstavená koncom roka 2024. V mestskej premávke dokáže viac než 50 % času jazdiť v elektrickom režime.
Chcel naštartovať autom, miesto toho spustil alarm u všetkých áut.
Navrchu minimalistickej palubovky je útly prístrojový štít. Dotyková obrazovka má svižné reakcie, potešilo aj stabilné a bezdrôtové zrkadlenie Apple CarPlay. Výborne fungovala aj bezdrôtová nabíjačka. Priestorová ponuka je adekvátna segmentu, kufor má objem 310 litrov, sám za seba som si dozadu sadol s malou rezervou.
Šetrenie necítiť
Šetrenie cítiť málokde, najviac vari na tvrdých plastoch v interiéri. Na druhej strane, lakťové opierky sú mäkčené, v elektromobile nájdete aj stredovú opierku a tá je dokonca i posuvná. V benzínovej verzii chýba, jej miesto patrí klasickej ručnej brzde. Batériová verzia má elektronickú. Kabínu opticky skrášľuje aj efektná textília.