Ikonická stavba v tvare písmena M má, čo sa týka použitých materiálov a technológií, najvyšší štandard v celom okolí. Rovnakú pozornosť ako samotnej výstavbe venuje developer aj výberu podnikateľov, ktorým predáva obchodné či kancelárske priestory.
„Chceme, aby mal Metropolis aj v tomto ohľade vysokú úroveň. Ide o hlavný bulvár novovznikajúceho bratislavského downtownu, kde sa bude sústrediť život a pohyb ľudí v tejto modernej štvrti. Preto pozorne zvažujeme, komu tieto priestory predať,” vysvetľuje Sebastien Dejanovski, spoluzakladateľ spoločnosti Mint Investments, ktorá stojí za projektom Metropolisu.
Dve kaviarne či kaderníctva? V Metropolise nie
Nové centrum Bratislavy je časťou hlavného mesta s najvyššou kúpyschopnosťou obyvateľov. V bezprostrednej blízkosti projektu vznikne vyše 4 000 nových bytov, ktorých obyvatelia si budú potrebovať nakúpiť a využívať rôzne služby. Obchodné prevádzky na novovznikajúcej hlavnej triede sú preto prirodzene pre podnikateľov lákavé. Nie všetci záujemcovia ich však môžu získať.
„Chceme, aby boli budúci majitelia obchodných a kancelárskych priestorov v podnikaní úspešní. Preto sme sa rozhodli, že nebudeme predávať priestory dvom prevádzkam rovnakého typu.
Zároveň je podľa neho dôležité, aby obyvatelia downtownu mali v blízkosti kvalitné a rôznorodé služby, ktoré budú stabilne fungovať. „Tomu podriaďujeme aj predaj priestorov, ktorých je v Metropolise obmedzené množstvo.”
Ideálne miesto pre kliniku krásy či štýlovú kanceláriu
Spolu táto budova ponúka len 16 obchodných a kancelárskych priestorov. V novostavbe zatiaľ bude napríklad cukráreň s kaviarňou, kaderníctvo či nechtové štúdio.
Voľný priestor teda je napríklad pre právnickú, architektonickú či inú kanceláriu, coworking, predajňu gurmánskych potravín, kozmetický či masážny salón, dentálnu kliniku či kliniku estetickej medicíny alebo iné prevádzky s kvalitnými produktami alebo službami.
Pre peších aj s možnosťou parkovania
Obchodná galéria je zhora prekrytá, aby sa zákazníci mohli medzi prevádzkami pohodlne pohybovať aj počas horúcich či daždivých dní. Samozrejmosťou je aj v tejto časti projektu dôraz na dizajn.
„Výklady a označenia prevádzok budú jednotné. Využili sme tónované veľkoformátové presklenia, ktoré zvonku dodajú celej zóne eleganciu. Zároveň si vďaka nim interiér zachová komornú atmosféru,” vysvetľuje developer.
Mnoho služieb budú využívať obyvatelia a návštevníci na pešo. Problém však nebude ani s parkovaním. Majitelia prevádzok ho môžu zabezpečiť svojim klientom v bezprostrednej blízkosti.”
Priestory sú zároveň atraktívnou investíciou
Cena obchodných a kancelárskych priestorov začína na 3 930 eur za meter štvorcový bez DPH.
Ich veľkosti sa pohybujú od 50 m² až do 222 m². Ich výhodou je, že sa dajú vzájomne prepájať podľa potrieb budúcich majiteľov.
Väčšina prevádzok je v nižšej výmere, čo predstavuje zaujímavú konečnú cenu pre kupujúceho.
Obchodné priestory sú určené primárne na predaj. Pri vážnom záujme o prenájom však sales tím Metropolisu pomáha obchodníkovi aj v párovaní s investičným klientom.