Preskočiť na hlavný obsah
Reklama

S týmto McDonald's KONČÍ: Katastrofálne chyby! Bude to komplikovanejšie, ako sa čakalo

S týmto McDonald's KONČÍ: Katastrofálne chyby! Bude to komplikovanejšie, ako sa čakalo

Zdroj: istock

Reklama
Logo Nový ČasLogo Nový Čas

Spoločnosť McDonald's sa rozhodla z prevádzok v USA odstrániť systém na prijímanie objednávok pomocou umelej inteligencie (AI).

Pre tento krok sa rozhodla po tom, ako zákazníci na internete zverejnili záznamy komických, avšak vážnych chýb systému, informovala v pondelok televízia BBC, píše TASR.

Spoločnosť oznámila skúšobnú prevádzku systému na príjem objednávok pomocou rozpoznávania hlasu ešte v roku 2019. Vyvinula ho spoločnosť IBM a testovanie prebiehalo vo viac než 100 prevádzkach reťazca rýchleho občerstvenia. Spoločnosť McDonald's sa rozhodla AI odstrániť po odhalení vážnych chýb systému.

Zdieľať

Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    Streľba v McDonalde USA

    "Spoločnosť McDonald's sa po zrelej úvahe ku koncu tohto roka rozhodla ukončiť svoje súčasné partnerstvo so spoločnosťou IBM v oblasti AOT (automatického príjmu objednávok)," uvádza tlačové vyhlásenie spoločnosti, zároveň však verí, že táto technológia má v jej budúcnosti svoje miesto.

    Chyby nájdete na druhej strane

    Vyberáme pre Vás niečo viac

    Súvisiace