Vpredu vzdušnosť docielili tým, že v stredovej konzole absentuje odkladací box. Nájdete tam len držiaky nápojov. Vzadu nečakajte viac než jednoduchú, no pomerne pohodlnú lavicu. Avšak vpredu aj vzadu by sme v „naloženej“ výbave Style ocenili aspoň mäkčené odkladacie plochy na lakeť...
Napriek tomu neohluchnete, ani keď to roztočíte na diaľnici. Lenže keď už na autostráde dupnete na plyn až na podlahu s vidinou rýchlej návštevy iného než pravého pruhu, musíte sa riadne pripraviť. Podraďte na štvorku a pridajte. Keď presiahnete 3-tisíc otáčok, príde na rad smerovka, potom chvíľka napätia a môžete to tam s pokojným svedomím pustiť. Nad 4-tisíc otáčkami stále pekne naberá rýchlosť.
Vo vyšších rýchlostiach je to skrátka o tom, že motoru pomôžete. Ak by ste taký manéver skúšali na päťke, ocitli by ste sa v spomalenom filme. O nejakom pružnom zrýchlení vo vyšších rýchlostiach sa asi nemusíme baviť... Tienistou stránkou jazdy na plný plyn je aj vyššia spotreba, keďže vytočená 1,2-ka si pri 130 km/h pýtala aj vyše 7 litrov. Mimo nich viete ísť medzi 5 až 5,5 litrami.