Dôvera v zákrutách?
Očividne ide o mestského dravca, ktorý si s vervou brúsi zuby na okresky. Práve tam i10 ukázala, že v nej drieme veľký potenciál. Stačí ho len prebudiť a predvedie príjemnú hravosť, čím potvrdzuje, že nepotrebujete desiatky tisíc, aby ste sa dobre zviezli a nestrachovali sa, že to rozvesíte a nedoplatíte sa.
Predokolka vážiaca tonu má rázvor 2,42 metra a nápravy so 16” kolesami v rohoch karosérie, vďaka tomu ju viete svižne vodiť aj v úzkych úsekoch, pretože tam, kde iní musia spomaliť, podradíte a podržíte nohu na plyne. Základom je trafiť sa do spektra otáčok, keď atmosféra „ťahá“ a potom si narovnáte každú zákrutu.
Keďže je i10 sprevodovaná na dlho, môžete aj pri 60 km/h podradiť na dvojku, aby ste mali dobrý záťah na výjazde. Pri 80 dajte trojku a tú môžete podržať pokojne do 110 a nebudete mať pocit, že nestíhate. Takúto jazdu zvládnu aj menej zdatní vodiči, ktorí mini Hyundai elegantne „upracú“ na každom stiesnenom parkovisku. jar
Hyundai i10
- Motor: R4
- Výkon: 84 koní
- Max. krútiaci moment: 118 Nm
- Zrýchlenie 0 - 100 km/h: 12,6 s
- Max. rýchlosť: 171 km/h
- Cena: 17 190 €