Ako vidí celú situáciu zamestnávateľ?
Riaditeľ Integrovanej dopravy Stredočeského kraja (IDSK) Zdeněk Šponar sa vyjadril, že v správaní revízora nenašiel žiadne pochybenie. "Z môjho pohľadu revízor zostal v rámci svojich možností pokojný a konal podľa tarifných podmienok a presne podľa predpisov. Situácia sa možno vyhrotila, ale nie je to chyba nášho revízora," tvrdil.
Zároveň dodal, že ostatní cestujúci museli podľa predpisov ostať v autobuse. "V zásade je postup správny. Nemôže, podobne ako policajné orgány, obmedziť slobodu osoby, ale musí byť prizvaný správny orgán, ktorý identifikuje cestujúceho, aby mohol byť vyhotovený záznam o kontrole," vysvetlil.
Cestujúci to však vidia inak, no aj napriek tomu, že z pochybenia vinia revízora, toho žiadna sankcia nečaká. "Určite by som sa ospravedlnil skôr za sociálnu situáciu, ktorá nastala, za vyhrotenie situácie. Považujem to za ľudsky primerané, ale nemôžem revízora sankcionovať za zlý prístup k riešeniu problému," uzavrel riaditeľ.
Avšak, ak je pokuta udelená neprávom, cestujúci sa na takúto skutočnosť môže sťažovať. IDSK aj revízor si ale stoja za tým, že v tomto prípade bolo udelenie pokuty v poriadku. Ak má ale cestujúci pocit, že mu bola pokuta uložená neoprávnene, IDSK ponúka možnosti, ako v tomto prípade postupovať.