Investorom projektu, ktorého prvotná cena bola podľa informácie uvedenej na stránke Železníc Slovenskej republiky (ŽSR) 11,5 milióna eur (EÚ: 9 813 505,60 eur, Štátny rozpočet SR: 1 731 795,11 eur), no neskôr sa spolu s dodatkami vyšplhala na viac ako 16 - miliónov eur, bolo práve ŽSR. Spoločnosť si však nový terminál, a to, kto ho má spravovať, pohadzujú s mestom Trebišov ako horúci zemiak. Podľa ŽSR aj naďalej prebieha kolaudačné konanie, no fakt je ten, že časť stavby, napríklad autobusové nástupištia či podchody k vlakovým nástupištiam, už niekoľko mesiacov slúži svojim účelom a časť nie. Kameňom úrazu sa zdá byť prevádzkovanie autobusovej časti terminálu, kde ŽSR poukazuje na to, aby to robilo mesto, zatiaľ čo radnica to odmieta.
"Je však dôležité podotknúť, že nejde len o jedno kolaudačné konanie, ale o súbor viacerých, nakoľko sa v danom mieste združujú rôzne inžinierske siete a komunikácie, ktoré navzájom súvisia z hľadiska používania objektu. Po úspešnom ukončení týchto konaní môže byť prevádzkovo-technická budova odovzdaná do užívania," uviedlo ŽSR vo vyhlásení na svojej webovej stránke.