Jem počkala, kým všetci vystúpia z lietadla, potom oznámila svoj problém členom personálu. Neskôr v ten večer jej napokon v letisku zarezervovali let, avšak Jem zostala stále zmätená, ako sa niečo také mohlo stať zrovna jej. "Zabezpečili mi bezplatný let, čo bolo dobré. Neviem, ako sa to stalo. Možno sa číslo brány zmenilo, kým som čakala," doplnila.
"Táto cestujúca si zarezervovala let z Leeds Bradford do Paríža na sobotu, 22. júna, ale prešla nesprávnou bránou a namiesto toho nastúpila na let do Alicante. Je zodpovednosťou každého cestujúceho zabezpečiť, že nastúpia do správneho lietadla. Existuje niekoľko miest, kde sa cestujúci informujú o lete, vrátane označenia brány a oznámení pred každým odletom.
Po príchode do Alicante táto cestujúca oznámila posádke, že bola na nesprávnom lete, a Ryanair okamžite zabezpečil, aby bola presunutá na ďalší dostupný let do Paríža, ktorý bol naplánovaný na odlet z Alicante neskôr ten istý deň," vyjadril sa hovorca Ryanairu k vzniknutej situácii.