Úlohou manažéra bude podľa Posa posilniť vedenie spoločnosti a eliminovať akýkoľvek podobný exces v priebehu letnej sezóny, informuje spravodajkyňa TASR. "Letisko Praha sa rozhodlo do vedenia spoločnosti povolať krízového manažéra a o ďalšom riadení tejto spoločnosti sa bude rokovať v budúcich týždňoch," oznámil Pos s tým, že jeho ďalšie úlohy vyplynú z analýzy situácie na letisku v uplynulých dňoch.
V nedeľu (30.6.) večer sa podľa jeho slov neočakávane kumulovali prílety lietadiel na pražské letisko. Dcérska spoločnosť letiska Czech Airlines Handling (CSAH) musela namiesto plánovaných 17 odletov odbaviť 28. "Situácia sa prepísala do nasledujúceho dňa, keď bolo opäť viac než 70 percent príletov oneskorených a na vzniknutú situáciu nebola spoločnosť schopná reagovať operatívne navýšením počtu zamestnancov," vysvetlil Pos.
Letisko prešlo v pondelok ráno do krízového režimu a vedenie začalo zháňať brigádnikov na odbavovanie batožiny. Prioritou sú odlety, ale letisko sa snaží skrátiť čas výdaja batožiny aj na príletoch a to do hodiny, povedal šéf predstavenstva. Predpokladajú, že tím čoskoro doplnia o agentúrnych pracovníkov.