STVR funguje vyše týždňa, napriek tomu zásadnejšiu zmenu nebadať. Došlo len k menšej úprave, ktorá sa však stala terčom vtipov. Z grafiky hlavných správ sa vytratilo logo RTVS, zmizlo aj z facebookovej stránky Správy RTVS. Namiesto písmen a dvojbodky ostal len prázdny červený obdĺžnik.
Mnoho ľudí preto nešetrilo uštipačnými komentármi. Telerozhlas to vysvetlil neštandardnou situáciou, súvisiacou s expresnou zmenou značky. „Slovenská televízia a rozhlas v týchto dňoch postupne pristupuje k dočasným grafickým úpravám,“ píše sa v stanovisku s tým, že ešte nejde o avizovaný rebranding.
Ministerstvo kultúry nové logá objednalo u dizajnéra Daniela Zachara. Ten mal podľa PLUS 1 DEŇ svoje návrhy už odovzdať, ich podobu nepoznáme. Nový Čas rezort oslovil s otázkou, kedy ich predstavia. Do uzávierky neodpovedal. Expert na marketing Róbert Slovák vysvetľuje, že rebranding nie je len o logu. „Mali by sa pri ňom riešiť animácie, rozpracovanie na jednotlivé zvučky, relácie, titulky, je to komplex úkonov, ktoré sa tvoria mesiace až roky,“ povedal pre Nový Čas. Podotýka, že ideálne je to spustiť naraz, a nie postupne dorábať a hasiť problémy za pochodu. „To, čo prebieha v STVR, je ukážka neprofesionality a neznalosti. Je to hanba pre Slovensko, najmä v kontexte bývalého loga RTVS, ktoré získalo prestížne medzinárodné ocenenie za dizajn,“ uzavrel.
Rebranding pripravoval ešte Rezník
Michal Ruttkay, mediálny analytik
Je to neskoro, mali to mať pripravené. Situáciu podcenili, 1. júla to malo byť vonku. Nič dramatické sa však nedeje. Ešte za Rezníka bol pripravený rebranding. Môžu siahnuť do archívu a inovovať to. My sme robili veľké rebrandingy a príprava na to vždy trvala polroka až trištvrte roka. Mali to zadať ešte pôvodnému riaditeľovi Machajovi, alebo to mal robiť nejaký iný tím.