K situácii sa vyjadrila aj spoločnosť Eurowings. "Let sa vrátil do Berlína kvôli neurčitému zápachu v kabíne. Lietadlo bolo následne skontrolované. V kabíne sa nenachádzal oheň ani dym. Dotknuté osoby budú prebookované na iné lety," uviedla spoločnosť.
Letecká spoločnosť neskôr dodala, že svojich cestujúcich informovala o ďalšom postupe prostredníctvom SMS. To je však v rozpore s tým, čo tvrdí cestujúci Gareth Davies. "Nikto sa nám nevenoval. Sami diskutujeme o tom, či si objednáme hotel na ďalšiu noc," opísal pre Independent.
Podobne sa vyjadril aj ďalší cestujúci na sociálnej sieti X. "Nikto z nás nedostal žiadnu správu. Prosím, vyriešte tento neporiadok," uviedol. Potom dodal, že posledná správa, ktorú dostal, bola prosba, aby celý incident nenatáčali, pretože nechcú byť na sociálnych sieťach. Podľa pravidiel o právach cestujúcich v leteckej doprave musí letecká spoločnosť čo najskôr dopraviť cestujúcich do ich cieľovej destinácie a medzitým im poskytnúť stravu a prípadne aj ubytovanie.