Vo viacerých ukazovateľoch hrá prvé husle Ivan Korčok. „Je to priamy dôsledok jeho aktivít počas prezidentskej kampane, ktorá ho zviditeľnila. Čiastočne je to aj výsledok jeho márnej snahy neupadnúť po prehratých voľbách do zabudnutia a vyťažiť nejaký politický alebo aspoň spoločenský kapitál z prezidentskej kampane,“ upozorňuje Lenč.
Toho upútali najmä vysoké čísla interakcií na facebooku Smeru a počty vzhliadnutí ich videí na youtube. V porovnaní s ostatnými stranami sú násobne lepšie. „Čo však možno pripočítať aj tomu, že na FB stránke Smeru sú publikované aj statusy Ľuboša Blahu, ktoré zverejňuje po zrušení účtu na FB iba na svojom Telegrame. Osobne ma prekvapilo mimoriadne vysoké číslo interakcií na FB u takého necharizmatického politika, akým je Ladislav Kamenický, ktorý predbehol aj Igora Matoviča či Michala Šimečku,“ uzavrel.
Za posledných sedem mesiacov sa najviac buchol po vačku Ivan Korčok, za platené reklamné príspevky v rámci Mety minul 63 201 €. Striebornú priečku obsadil jeho najväčší sok z prezidentskej kampane Peter Pellegrini (44 149 €) a trojicu uzatvára premiér Robert Fico (19 188 €). Pokiaľ ide o strany, PS vysolilo až 55 280 €. Druhá priečka patrí Smeru (31 362 €) a na tretej pozícii skončilo KDH (14 506 €).