Voliči čakajú viac
Marketér Róbert Slovák hovorí, že ministerkine videá pôsobia viac ako obsah nejakej influencerky než niekoho, kto vedie rezort. „Očakával by som, že bude informovať o systémových zlepšeniach zdravotnej starostlivosti, a nie o tom, že sa mám nakrémovať, keď svieti slnko. Rozumiem snahe dostať sa bližšie k svojim voličom, ale myslím si, že aj oni očakávajú od nej viac,“ povedal pre Nový Čas.
Opýtali sme sa rezortu zdravotníctva, ako Dolinková vníma kritiku na svoju adresu a prečo s videami začala. „Cieľom videí Zdravé leto s ministerkou zdravotníctva je priateľským spôsobom pomôcť ľuďom starať sa o svoje zdravie počas letných mesiacov. Ide nám o to, aby si každý mohol užiť leto v zdraví a pohode. V zahraničí je takáto komunikácia ministrov na sociálnych sieťach bežnou súčasťou,“ uviedli.
Nie je to prvýkrát, keď čelí vlne kritiky za svoje príspevky. Mnohí ju začiatkom tohto roka vyhejtovali za fotografiu, na ktorej bez ochranného oblečenia držala na rukách predčasniatko. Vtedy odmietla, že si robí PR fotkami na sociálnych sieťach. „Ako žena a aj ako matka by som nikdy v živote nepristúpila k takému konaniu, ktoré by ohrozilo zdravie alebo život človeka,“ obhajovala sa Dolinková.
Reakciu politológa nájdete na ďalšej strane >>>