Pixie Curtis (3) je síce v škôlkarskom veku, no už má vlastnú kolekciu vlasových doplnkov a na sociálnej sieti Instagram každý jej pohyb sleduje 83 000 fanúšikov! Za všetkým je jej šikovná ,,mamažérka“, čiže mama a manažérka v jednej osobe. Roxy Jacenko stojí za popularitou svojej roztomilej dcérky, v poslednom čase spolu obiehali médiá, aby odprezentovali vlasové doplnky malej Pixie.
Hoci má dievčatko len 3 roky, za ten čas stihlo pribudnúť na jeho Instagrame viac ako 1200 fotografií, čo je približne jedna fotka na každý deň. Život malej Pixie sa tak odohráva pod drobnohľadom fanúšikov, z čoho dokáže jej šikovná mama ťažiť. Ako? Stačí odfotiť Pixie v značkovom oblečení, so značkovými topánočkami a v značkovej reštaurácii. Každá z firiem si zaplatí za takúto reklamu na sociálnej sieti, za jednu fotku malá slečna zinkasuje približne 200 dolárov.
Mama Roxy tvrí, že zárobok nebol pôvodným zámerom toho, že svojej dcérke založila účet na Instagrame. Veľmi dobre však vie, čo s peniazmi urobí. ,,Kým Pixie vyrastie, bude mať svoje vlastné impérium a to všetko vlastnou zásluhou,“ tvrdí jej mama. ,,Pixie má svoj účet v banke, ktorý som založila týždeň po jej narodení. Všetko, čo zarobí, ide na ten účet. Naučím ju, ako narábať s peniazmi. Tvrdo pracovať, zarábať, ale nepremárniť všetko na hmotné statky,“ cituje ambicióznu mamu denník Daily Mail Australia.