Tento veľkolepý objav otvára novú diskusiu o pojmoch z biblickej literatúry, ktoré sa vzťahujú na miestny popis Jeruzalema, ako sú Ophel a Millo. Ide o termíny používané v Písme na označenie rôznych častí Dávidovho mesta.
Jednu zmienku možno nájsť v prvej Knihe kráľov (11, 27), keď sa opisuje, ako kráľ Šalamún stavia konštrukciu, ktorú nazval Millo, aby uzavrel priepasť v múre mesta svojho otca Dávida. Starobylé mesto bolo rodiskom Jeruzalema a postavil ho kráľ Dávid, aby zjednotil Izrael okolo jedného hlavného mesta.
Miesto bolo postavené na vrchole úzkeho, strmého hrebeňa s výhľadom na kopce a údolia, ktoré rozdeľovali krajinu a sťažovali presun z jednej oblasti do druhej. Podľa výskumníkov bola priekopa navrhnutá tak, aby zmenila miestny popis Dávidovho mesta a ukázala moc jeruzalemského vládcu nad ostatnými, ktorí vstúpili do ich brán, a zdôraznila ich silu a schopnosť brániť svoje vtedajšie hradby.