Berlingo malo priemerné Nexeny 205/60, no podvozok absorboval väčšinu nepríjemných prejavov do takej miery, že sme za volantom postrehli len minimálnu zmenu náklonu. Pri rýchlosť okolo 150 km/h už jazda hraničila s hazardom, pretože vtedy nestrácali dych iba pneumatiky, ale aj iné časti podvozka. Citroën však bol zaťažený takmer pol tonou, no aj s týmto nákladom bolo radosť sledovať hodnoty priemernej spotreby.
Ak sa s ním premávate výhradne mestom, vezme si medzi 6,5 až 7 litrami, ak pôjdete rýchlosťou 110 km/h, budete sa pohybovať zľahka nad 6 litrov. Samozrejme, najlepšie hodnoty mal na okreskách, kde išiel výrazne pod 6.
Ideálny interiér?
V najvyššej výbave má vzadu tri samostatne sklopné sedadlá, pričom každé z nich má Isofix, čo z Berlinga robí vhodného adepta na auto pre mladé a početné rodiny. Dimenzie vnútorného priestoru sú však vhodné aj pre profi športovcov či podnikateľov. Interiér však neposkytuje žiadne originálne dizajnové prvky.
Je to tam o všadeprítomných tvrdých plastoch a látke, ale ich hegemóniu narúša aspoň štvorramenný kožený volant. Odolnosť a trvácnosť sú zaručené, a tak sa nemusíte báť sklopiť sedadlá a do 1 355-litrového kufra napratať, čo len chcete...
Citroën Berlingo Max
- Motor: R4
- Výkon: 130 koní
- Max. krútiaci moment: 300 Nm
- Zrýchlenie 0 - 100 km/h: n/a
- Max. rýchlosť: 184 km/h
- Cena: 28 990 €