Ako vás prijali tréner a samotní hráči?
Oťukávali sme sa. Samozrejme, pri tom prvom kontakte nevedeli, čo môžu čakať a kam to chceme posunúť. Snažili sme sa nastaviť komunikáciu, vysvetľovať si, čo je potreba na jednej a druhej strane a zhodli sme sa na tom, že absolútnym fenoménom a najdôležitejším prvkom sú diváci a fanúšikovia. Takže pre nich hráme a vytvárame aktivity, a preto tie veci fungujú. Každá novinka, čo príde, je ošetrená aj na strane hráčov. Bežné autogramiády sú také, že sa posadia za stôl a napríklad hodinu podpisujú. Ak im dáte pridanú hodnotu a vyberiete naozaj fanúšikov, ktorí sa tešia, splnia si svoj sen a môžu sa s hráčmi aj odfotiť a porozprávať, tak majú spomienku na celý život. Chceme tie aktivity posúvať k takej osobnejšej a uveriteľnejšej podobe a ukázať, že nie sme len profesionálni futbalisti, ale pomáhať aj komunitám ľudí, ktorí niečo tvoria a robia iné športy. Podporujeme všetky deti, ktoré športujú, nech je to akýkoľvek šport, pretože z toho máme veľkú radosť.
Stíhate dve práce naraz? Ako si to viete zmanažovať?
Dôležité je nastavenie v hlave. Veľkým šťastím je, že práca v televízii a vo futbalovom klube je veľmi odlišná na to, čo sa od vás očakáva. Preto mám vnútri taký gombík, keď sa prepínam. Uvediem to teda na správnu mieru. Ráno o 8.30 prichádzam do Trnavy a riešim klub počas bežného pracovného týždňa a potom o 14. hodine odchádzam do televízie. Vysielanie si aj vďaka skúsenostiam v televízii v posledných rokoch veľmi užívam, pretože vnímam ten ľudský profesionálny aspekt. Práca manažéra v klube zahŕňa to, že som neustále v kontakte so stovkami ľudí a musím to zvládnuť. V štúdiu som vlastne sám za seba s kolegyňou a niekoľkými kameramanmi, takže veľmi malý tím ľudí, ktorý vysiela paradoxne pre milión divákov. Tu je to presne opačne, že som súčasťou obrovskej komunity ľudí, ktorá je živá a každých 30 sekúnd si niekto na niečo spomenie, že chce riešiť. Výsledkom toho je, že doma som len pasívny televízny divák. (smiech)
Ako vašu novú pracovnú pozíciu prijali v televízii JOJ?
V rámci vedenia televízie sme mali veľmi jednoduchý a férový rozhovor. Je bežné, že vo svete herci alebo moderátori podporujú športové kluby a sú dokonca aj ich majiteľmi. Mojou úlohou je robiť marketing a pomáhať Spartaku Trnava v oblasti marketingu, sponzoringu a PR. Tým, že nie som súčasťou športovej redakcie, tak je to v poriadku a máme čistý stôl. Futbalový život má svoje pravidlá a požiadavky rovnako ako televízny a ja sa dokážem mentálne prepnúť. Tieto svety sa nebijú, naopak, vo mne sa úžasne prepájajú.