Hoci víťazom sa napokon stal jeden tím - FC Košice, vyhral podľa ambasádora každý chlapec, či dievča, ktoré sa do projektu zapojilo. Namiesto ihriska sa futbal presunul do ulíc mesta. A nebolo to tak po prvýkrát. Už piaty rok Únia ligových klubov a sieť supermarketov Billa pozývajú malých nadšených futbalistov do hlavného mesta, aby si zmerali svoje sily.
To však ale nie je jediný cieľ - vďaka ambasádorovi projektu Marekovi Hamšíkovi môžu načerpať aj kopec motivácie, aby sa futbal stal ich srdcovou záležitosťou na celý život. „Cieľom Futbalu v meste je motivovať deti k plnohodnotnému tráveniu voľného času a zapáliť v nich povestnú futbalovú iskru, čo sa nám každoročne darí,“ uviedol Tomáš Staňo, finančný riaditeľ BILLA a predseda predstavenstva o. z. BILLA ľuďom.
Hviezdny ambasádor
Marek Hamšík vie, že za futbalovými úspechmi nie je len drina, ale aj vzťah k samotnému športu. „Celkovo treba šport podporovať a dať šancu mladým športovcom. Je dôležité, aby mali všetko to, čo treba rozvíjať a toto organizátori BILLA a Únia ligových klubov robia“ uviedol počas futbalového dňa. „Každý mladý športovec by mal mať v prvom rade vášeň pre daný šport, talent nie je až tak dôležitý. V prvom rade musí ten šport milovať,“ usmial sa Hamšík, ktorý sa snaží hlavne o to, aby deti futbal bavil. „Chceme ľuďom ukázať, aká krásna hra to je“, dodal.