Odrazu však prišiel zvrat, ktorý nikto nečakal. Na druhý deň dostal správu od delegáta a všetko bolo inak! „Zabudnite na to, všetko je po starom, nič sa rušiť nebude,“ napísal. „Hovoríme si, čo je to za šialený bordel, že Smartwings má zrazu lietadlo,“ rozčuľoval sa Peter.
Z celej situácie bol rozhodený a zmätený. Nechápal, čo sa to stalo a priznal, že až keď bude mať v ruke letenky, tak bude delegátovi skutočne veriť. Nakoniec však všetko dobre dopadlo. Peter letenky dostal, žiadny let sa nerušil, a tak si mohol vydýchnuť.
Podľa hovorkyne Blue Style Lucie Bukovanskej však pravdepodobne išlo o nedorozumenie v komunikácii medzi klientom a delegátom, ktorý je rodený Egypťan. Zrušenie letu údajne nikdy nehrozilo. „Let nebol zrušený. Klientom sme ponúkli možnosť bezplatného predĺženia dovolenky o jeden alebo dva dni. Dôvodom bola chyba v rezervačnom systéme, z ktorého bolo vymazaných niekoľko rezervácií na spiatočný let,“ uviedla hovorkyňa.