Kampaň pod názvom Držíme Slovensko v pohybe spustila ZSSK v pondelok. Informoval o tom hovorca ZSSK Dominik Drevický.
"Našou ambíciou je prilákať nových zamestnancov a súčasne posilniť povedomie o ZSSK ako o modernom a dynamickom zamestnávateľovi. Ako čerstvý Najzamestnávateľ roka 2023 v kategórii Doprava a logistika chceme dokázať, že naši zamestnanci sú pre nás prioritou. Táto kampaň je kľúčová nielen na riešenie súčasného nedostatku pracovníkov, ale aj na podporu hrdosti medzi našimi zamestnancami a zlepšenie verejného obrazu našej spoločnosti," priblížil generálny riaditeľ ZSSK Peter Helexa.
Empatický rušňovodič zachránil zatúlané zvieratko: Ako sa vôbec dostalo na vlakovú trať?
Národný dopravca pripomenul, že železničný sektor na Slovensku dlhodobo čelí výzvam spojeným s nedostatkom kvalifikovaných pracovníkov. Tento nedostatok podľa ZSSK predstavuje riziko pre stabilitu a efektívnosť železničnej dopravy, čo môže viesť k prevádzkovým problémom, ako sú meškania či odrieknutia vlakov, a tým aj k reputačným či finančným stratám.