43-ročná vojvodkyňa zo Sussexu v marci prezradila, že plánuje uviesť na trh svoju vlastnú značku. Po šiestich mesiacoch od oznámenia však stále nie je jasné, kedy konkrétne dôjde k jej uvedeniu na trh a čo bude ponúkať, informuje NY Post.
Podľa nemenovaného zdroja je dôvodom skutočnosť, že Meghan sa nepodarilo nájsť vhodného šéfa. “Čísla neklamú a fakt, že od nich odišlo takmer 20 zamestnancov, hovorí sám za seba,” povedal spomínaný zdroj pre časopis Closer. Zároveň dodal, že spolupráca s Harrym a Meghan je veľmi náročná.
Hoci produkty ešte nie sú dostupné, Meghan v apríli rozposlala jahodové džemy vybraným celebritám. Okrem toho poslala aj psie maškrty a naznačila, že súčasťou jej kolekcie bude ružové víno. Z oficiálnych dokumentov vyplýva, že Meghan bude predávať kuchynské potreby, džemy, marmelády a nátierky.