Odchádzajú prístroje
Vyradenie autopilota bolo iba začiatkom. V kabíne sa začína panika... „Stratili sme rýchlosť!“ hovoria zvýšeným hlasom jeden cez druhého. „Záložné riadenie.“ Postupne začali odchádzať ďalšie a ďalšie systémy a možnosti riadenia boli stále obmedzenejšie. Kontrolky sa za prvú minútu rozozvučali celkovo štrnásťkrát, v priemere teda každé štyri sekundy vyskočil nový problém. Keď kopiloti videli, čo sa deje, zavolali späť kapitána.
Návrat kapitána
2:11:40 Do kabíny vošiel kapitán, v nasledujúcich sekundách prestali fungovať všetky prístroje zaznamenávajúce rýchlosť lietadla. Do kresla pilota si už kapitán nesadol. Prvý kopilot, stále riadiaci lietadlo z pozície kapitána, zdvihol nos lietadla a spomalil ho. Po 22 sekundách prvý kopilot vyhlásil, že nemá žiadne relevantné výstupy, čo následne potvrdil aj druhý kopilot. „Už nemám žiadne údaje.“ „Nemáme žiadne platné údaje.“
2:13:32 Prvý kopilot hlási pokles pod hranicu 10 000 stôp (3 km). Za dve minúty teda lietadlo kleslo o viac ako dve tretiny, čiže približne o 7 km. Po ďalších 15 sekundách varovanie pilotov upozornilo, že sa snažia obaja naraz riadiť lietadlo, na čo prvý kopilot kolegovi oznámil, že mu prepúšťa riadenie.
Koniec
2:14:23 Kopilot Robert zvolal: „Do r**i, havarujeme. To nie je možné.“
2:14:28 Toto je čas, z ktorého pochádzajú posledné informácie. Zaznamenaná rýchlosť už bola príliš nízka na to, aby sa lietadlo mohlo udržať vo vzduchu.
Celý pád trval približne tri a pol minúty...