Spoločnosť uviedla, že ponúka podporu rodinným príslušníkom v tomto ťažkom období a sľubuje, že podobný incident sa už nebude opakovať.
Pohrebná služba Hades nakoniec z chyby obvinila neočakávanú technickú poruchu na zámku vozidla. „S hlbokou ľútosťou vám oznamujeme, že v dôsledku neočakávanej technickej poruchy elektrického zámku zadných dverí pohrebného vozidla došlo počas prepravy tela zosnulej osoby k nešťastnej udalosti, ktorá neodráža vysoké štandardy našej spoločnosti,“ uviedli.
„Priznávame svoju chybu a preberáme plnú zodpovednosť za to, čo sa stalo. V myšlienkach sme s rodinou zosnulého, ktorú sme bezprostredne po incidente informovali. S rodinou zosnulého sme naďalej v neustálom kontakte a ponúkame jej všetku možnú podporu," dodala pohrebná služba vo vyhlásení.