Vaše tipy Máte tip na článok, zaujímavé fotografie alebo video? Pošlite nám ich! Poslať tip
Včera 00:00 | PR články
PR článok

Prevádzky prechádzajú komplexnou zmenou, obchodných zástupcov nahradili Business Developeri

Sektor HoReCa zažíva turbulentné obdobie, ovplyvnené nielen aktuálnou spoločenskou situáciou, ale aj meniacimi sa preferenciami zákazníkov.

Cena už nie je jediným rozhodujúcim faktorom, zážitok sa stáva novým štandardom. Prevádzky musia byť flexibilné a ochotné prispôsobovať sa týmto trendom. Obchodných zástupcov nahradili Business Developeri, ktorí už nie sú len sprostredkovateľmi tovaru, ale prinášajú komplexné poradenstvo.

Business developeri pomáhajú

Zmena preferencií zákazníkov vedie prevádzky k neustálej adaptácii. Podniky potrebujú novým trendom prispôsobovať svoje služby, vnútornú kultúru, ale aj spôsob vlastnej propagácie. Nie vždy sú však na tieto veľké a rýchle zmeny pripravené. Práve z tohto dôvodu prišla spoločnosť HEINEKEN Slovensko s riešením a majiteľom či prevádzkarom ponúka pre rozvoj podnikania pomoc. Namiesto klasických obchodných zástupcov zamestnáva Business developerov, pričom už samotný názov ich funkcie prezrádza, že ich cieľom je pomôcť s rozbehom či rastom biznisu. „Obchodný zástupca zastupuje konkrétny produkt, zatiaľ čo Business Developeri poskytujú poradenstvo v rôznych oblastiach, ako sú cenotvorba, výber sortimentu, digitálna komunikácia, trhové dáta a podpora predaja. Business developeri sa viac zameriavajú na rozvoj obchodu a efektívne využívanie synergií so zákazníkmi,“ hovorí o službe Marián Klein, Country sales manager Premium HORECA, spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Otvoriť galériu

Business Developeri zaisťujú komplexné poradenstvo ohľadom  podnikateľských aktivít a klientom vedia odporučiť aj rôzne formy vzdelávania, od rekvalifikačných kurzov až po Školu čapovania HoReCa Academy. „Neexistuje univerzálne riešenie na všetky problémy – spolupráca medzi majiteľom prevádzky a Business Developerom je kľúčová. Navyše ich poradenstvo je bezplatné, takže za samotný čas strávený s Business Developerom vám faktúra určite nepríde. Záujem o túto službu neustále rastie a majitelia najviac oceňujú skutočný záujem o ich podnikanie a individuálny prístup,“ dodáva Klein.

Pomoc zacielená na regióny

Rozdiely v preferenciách zákazníkov nesledujeme iba medzi generáciami, ale nachádzajú aj medzi regiónmi. Business developeri majú prístup k celoslovenským údajom, no zároveň veľmi dobre poznajú svoj región a jeho špecifické potreby.

Marián Klein vysvetľuje: „Tatranský región sa vyznačuje vysokou koncentráciou hotelov a zahraničných návštevníkov. Okrem tradičných turistov z Poľska a Česka čoraz častejšie prichádzajú hostia z Pobaltia, Veľkej Británie a Izraela. Preto je dôležité rozumieť ich preferenciám. Nehľadajú len svetovo známe značky ako Heineken, ale radi objavujú slovenské produkty, najmä ak vedia, od koho pochádzajú, napríklad Zlatý Bažant.“

Otvoriť galériu

Digitálna transformácia

V dnešnej dobe, kedy sa život čoraz viac presúva do digitálneho prostredia, je nevyhnutné, aby sa aj tradičné prevádzky prispôsobili novým trendom.. Kým kedysi im stačilo pred podnik postaviť stojan so zľavou, či vylepiť plagát s informáciou o koncerte, dnes už tieto formy propagácie nestačia. Práve Business Developeri vedia prevádzkam predstaviť silu online komunikácie, ukázať im ako fungujú sociálne médiá a vysvetliť ako na nich so zákazníkmi pracovať. Prostredníctvom cielenej digitálnej stratégie môžu prevádzky výrazne zvýšiť svoju viditeľnosť, osloviť nových zákazníkov a posilniť svoje postavenie na trhu.

Slovenský gastro sektor čelí výzve, ako uspokojiť rastúce nároky zákazníkov a tejto téme sa venovala aj konferencia „Akadémia piva: Ako dostať ľudí za obe strany výčapu?“, organizovaná spoločnosťami HEINEKEN Slovensko a SME konferencie, 22. októbra v Poprade. O aktuálnej situácii v HoReCa segmente diskutovali pozvaní odborníci a taktiež návštevníci konferencie – zamestnanci HoReCa.

Otvoriť galériu

Viac k téme:
Súvisiace články:
Autor: Pr článok

Vami zadané údaje do kontaktného formulára sú spracúvané spoločnosťou News and Media Holding, a.s., so sídlom Prievozská 14, 821 09 Bratislava, IČO: 47 237 601, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, v odd. Sa, vložka č. 6882/B na účely spätného kontaktovania. Prečítajte si viac informácií k ochrane osobných údajov viac informácií k ochrane osobných údajov.

Odporúčame z TIVI.sk




Na snímke celkový pohľad na jadrovú elektráreň Mochovce.
Porucha v jadrovej elektrárni! 3. blok Mochoviec odstavili: Čo sa deje?
Prezident USA Joe Biden.
USA hovoria o posune! Ukrajina by mohla dostať obrovskú pôžičku: Kam pôjdu peniaze?
Jeden z  najčastejších spôsobov ako od vás môžu vymáhať dlhy, je exekúcia na plat.
Poslanci to odklepli: TENTO príspevok sa zvýši! Koho sa to týka?
Polícia prichytila v Hornom Hričove opitú 41-ročnú vodičku, nafúkala dve promile
Polícia chytila opitú 41-ročnú vodičku: Odpadnete, koľko nafúkala!
Poprad, Slovakia, October 15, 2014 - People are boarding a Regional Train of the Slovak Railway ZSSK at Poprad Station.
Vek žiadateľov o vydanie preukazu rušňovodiča sa zníži: To nie je všetko!
Ilustračné foto
Požiar rodinného domu vo Finticiach! Zasahujú hasiči
Lesný požiar na gréckom ostrove Rodos.
Foto
Gréci zažívajú peklo na zemi: Hovoria o najhoršom roku za posledné DESAŤROČIA
Premiér podporil Kotlára, vláda prerokuje návrh jeho uznesenia
Aktualizované
Premiér podporil Kotlára: Vláda prerokuje návrh jeho uznesenia
Na snímke poslanec Juraj Krúpa (SaS) počas 3. chôdze NRSR k Programovému vyhláseniu vlády (PVV)
Krúpa: Šutaj Ěštok sa postavil na stranu eštebákov! SaS žiada mimoriadny výbor
Ilustračné foto
Je to oficiálne! Slovenskú hymnu čaká zmena: TAKTO bude znieť
Žena bola 7 hodín zakliesnená hore nohami medzi balvanmi.
Foto
Žena bola hodiny ZASEKNUTÁ hore nohami medzi balvanmi: Sila, prečo tam uviazla! Hrozivé FOTO
Sládečkovej sa v práci veľmi darí.
Foto
Vizážistka Lucid vyrazila s rodinou na MAGICKÉ miesta: FOTO hovoria za všetko!