Novinkou je spolupráca s influencermi či športovcami! Týmto krokom sa vláda akoby vracia v čase do roku 2015, keď DPH na niektoré základné potraviny klesla a reťazce slávnostne sľubovali, že zapracujú zníženie do cien v obchodoch a farmári zase do svojich odbytových cien.
Podpísali vtedy preto memorandum. Kabinet Roberta Fica však tentokrát vytiahol z rukáva ďalší nečakaný tromf. Chystá kampaň na podporu slovenských potravín, pričom plánuje osloviť známe osobnosti z kultúry, influencerov či športovcov.
„Tam sa ukáže, do akej miery nás nenávidia, pretože viete, aký je dnes vzťah kultúrnikov a vlády,“ povedal premiér. Cieľom bude nabádať verejnosť, aby si vybrala kvalitné slovenské potraviny pred tými zahraničnými aj v prípade, že by boli „o päť centov“ drahšie.