Reklama

Dvorný kuchár Lidla Marcel Ihnačák prekvapil influencerov krabičkami bez jedla: Dojímavé, aké posolstvo tým chcel vyslať!

Dvorný kuchár Lidla Marcel Ihnačák prekvapil influencerov krabičkami bez jedla: Dojímavé, aké posolstvo tým chcel vyslať!

Zdroj: nmh

Reklama

Uznávaná tvár v gastro biznise Marcel Ihnačák (46), ktorý je roky dvorným kuchárom obchodného reťazca Lidl a robí zázraky v jeho kuchyni, si tentokrát vytvoril vlastnú reštauráciu s názvom Everysixth. Nebolo by to nič nezvyčajné, keby to známy kuchár poriadne neokorenil.

Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    LIDL vianočná kampaň Podeľ sa a pomôž
    Zdroj: NČ / ms

    Pred otvorením si chcel totiž trošku urobiť očko a svojim známym sa rozhodol poslať prvé ochutnávky svojich jedál. Tí však po doručení balíčkov, s vidinou, že im navaril veľký Ihnačák, zostali ako obarení. Namiesto chutného jedla dostali vzduch. Mnohí len otvárali ústa a neverili vlastným očiam.

    Bol to poriadny šok. Renomovaný šéfkuchár Ihnačák, ktorý sa pýši bohatými skúsenosťami z prestížnych svetových reštaurácií, má vášeň pre kvalitné suroviny a inovatívny prístup k vareniu, čo ho vynieslo na špičku slovenskej gastronómie. Nebolo teda prekvapením, keď ohlásil, že sa púšťa do vlastného reštauračného projektu.

    Jeho reštaurácia dostala názov Everysixth a sľubovala príchod jedinečného konceptu pre tých, ktorí bažia po novosti a neboja sa objavovať. Aby talentovaný gastro šéf svoj nový projekt trošku zviditeľnil a urobil mu reklamu, rozhodol sa doručiť pár svojim známym boxy s chutnými špecialitami, ktoré by chcel neskôr podávať svojim zákazníkom. To, čo však urobil, sa doteraz ešte nestalo.

    Súvisiace