“Od svadby mali Harry a Meghan jasne definovanú značku,” povedal James pre GB News. “Táto značka bola postavená vo dvojici. Nazvite to ‚Harry a Meghan‘, ‚Sussexovci‘, akokoľvek chcete. Faktom je, že už roky sú ich mená neoddeliteľne spojené,“ pokračoval odborník. O správe informuje portál New York Post.
James okrem toho tvrdí, že ich spoločný imidž sa v poslednom čase stal „toxickým“ a že ich nedávne sólo vystúpenia sú premysleným pokusom o rebranding.
“Od slávneho rozhovoru u Oprah, kde otvorene hovorili o napätí medzi nimi a zvyškom kráľovskej rodiny, sa ich značka postupne stávala stále toxickejšou a komerčne neudržateľnou do tej miery, že už o ňu nemá veľa veľkých značiek záujem,“ vysvetlil s tým, že značka Sussexovcov je z PR hľadiska toxická, avšak keď vystupujú samostatne, majú reálnu šancu vytvoriť si úplne oddelené značky, každú s vlastným charakterom.
»»» Ako to majú v manželstve? Prečítate si na ďalšej strane článku! »»»