Nenúti vás šliapať na plyn, aby ste si ho plnohodnotne užili. To je veľká devíza, pretože notorickí lepiči či králi ľavého pruhu vám budú ukradnutí, urobíte im miesto a pokojne pôjdete vlastným tempom. DS 9 pôsobí ako efektívna bariéra proti všemožným stresovým faktorom. Zapnete si jeden z 5 režimov masáže, trochu osolíte nejakú skladbu plnú vokálov a svet za oknami akoby zmizol.
Vďaka 14 reproduktorom Focal sa ocitne v strede pódia a nejeden presne zahratý tón vám zježí chlpy. Len pozor... Stále šoférujete, no bola by škoda, keby ste si zmysly dali opantať hlavne vnemami z interiéru. Tento 4,93 metra dlhý kolos celkom dobre maskuje svoje rozmery, aj keď len šteklíte plyn v úspornom režime.
Motor sa pokojne prevaľuje v nízkych otáčkach a to, čo predvádza podvozok, upokojí aj neurotika. Keď totiž trafíte niekoľko rokov zrejúci kráter, podvozok dnu pustí minimum otrasov a pazvukov, no to, že ste vymietli dieru, predsa len ucítite. Pokiaľ však idete po ceste plnej záplat, takmer ich nezaregistrujete.
Auto je vybavené systémom monitorovania nerovností na vozovke kamerou a prispôsobením pruženia, čiže aj na našich cestách nadobudnete po pár kilometroch pocit, že nie sú až také zlé. Dnu nepreniknú silné vibrácie, pazvuky ani otrasy. Potom sa pred vami objaví úsek s hladkým asfaltom. No nevytnite tomu...