Na našom území ide v prípade investovania najčastejšie o ženy, ktorých manželia alebo ony samy začali podnikať v deväťdesiatych rokoch minulého storočia a v súčasnosti tento majetok zhodnocujú, uviedla spoločnosť. Druhou skupinou by mali byť ženy vo veku od 40 do 59 rokov s vyšším vzdelaním, ktoré sú viac aktívne v biznise a v manažérskych funkciách. Vďaka vyšším zárobkom by si tak mali dokázať tvoriť väčšiu rezervu a mať voľné prostriedky, ktoré môžu zainvestovať.
S rastúcim záujmom a zlepšovaním finančnej gramotnosti by mala byť úloha žien na trhu s investíciami postupne čoraz väčšia. Ako investorky majú ženy často iný pohľad na investovanie ako muži, mávajú odlišné priority a zameriavajú sa na iné ciele, doplnila spoločnosť. Podľa nej si teda ženy v tomto zmysle vyžadujú aj inú formu komunikácie zo strany finančných inštitúcií. "Ženy sú samostatná cieľová skupina, ktorá si vyžaduje osobitý prístup, ktorý zohľadňuje ich špecifické požiadavky a životné situácie," uzavrela Tatarčiaková.