Z možnosti byť ambasádorkou tejto značky bola Emily nadšená. „Intimissimi oslavuje ženy a ženskosť inšpiratívnym spôsobom a ja som rada, že môžem pomôcť predstaviť túto ikonickú značku viacerým ženám v USA. Skutočne verím v silu krásnej spodnej bielizne, ktorá vám dodá sebavedomie,“ uviedla Ratajkowski v rozhovore pre DailyMail.
„Emilina charizma dokonale odráža vlastnosti, ktoré chceme oslavovať prostredníctvom našej značky. Prináša modernú, silnú energiu, ktorá je v súlade s naším odhodlaním posilniť postavenie žien,“ povedal Matteo Veronesi, vedúci značky Intimissimi.
>>> FOTO NÁJDETE TU <<<
Spoluprácou s touto značkou sa Ratajkowski pripojila k Jennifer Lopez (55) či Heidi Klum (51) a jej dcére Leni (20), ktoré sa pre ňu v minulosti tiež dali nafotiť.