"Milujem, keď influencerky propagujú firmy, ktoré im chodia upratovať (a aké je to lacné), keď s týmto zdražovaním všetkého bežná rodina ledva vyžije a o 'obyčajnom lacnom upratovaní' môže len snívať. Milujem influencerky - novodobé AVON & ORIFLAME ladies, ktoré propagujú kozmetiku, kde makeup stojí 7 eur - čo dirty chai latte s lactofrei mliekom v centre Bratislavy stojí viac, a ty si taký makeup chceš kúpiť? Alebo taký chceš kúpiť svojej dcére?!" pýta sa zhrozene Gachulincová.
Očividne jej tieto influcerky už dlho ležia v žalúdku a dáva to jasne najavo. "A NAJVIAC MILUJEM, ako sú všetci zrazu chudí/štíhli. Ale ne vďaka strave a pohybu, ale vďaka OZEMPIC," napísala na sociálnej sieti s kopou vyrehotaných smajlíkov.
Topmodelke to nedalo a predsa len ešte podpichla. "Dobre, chcela som skončiť, ale ešte sa zasmejeme. Milujem, keď influencerky, ktoré používajú len tie najdrahšie kozmetické značky, propagujú tie najlacnejšie. Milujem, keď influencerky, ktoré majú cca 20 rokov, propagujú antiage krémy určené pre 40-50 (a vyššie) ročné ženy. Antiage nočné sérum, antiage krémik, aj antiage pampersky ochvíľu budú," ukončila svoju spŕšku nákladu blondínka. Ktoré influencerky však mala na mysli, nekonkretizovala. Určite sa však v slovách niektoré nájdu.