"Zo štvorprúdovej cesty, ktorá je po rekonštrukcii pripravená slúžiť v úseku minimálne desať metrov, je momentálne zúžená iba na jeden pruh. Stačilo by posunúť semafory o dva metre vedľa a vzniknú dva voľné pruhy," poznamenal Hrčka.
Starosta sa kriticky stavia aj k nedodržiavaniu termínov dopravných obmedzení, ktoré sa často presúvajú o celé mesiace, a to aj niekoľkokrát. Podotýka, že vo väčšine prípadov hlavné mesto mestskú časť o týchto zmenách vopred neinformovalo. Magistrát v reakcii pre TASR uviedol, že ho teší, že starosta uznal zásadné zvýšenie intenzity prác na stavbe petržalskej električky. Práve intenzita prác bola tou, ktorú donedávna kritizoval.
"Uvedomujeme si, že táto stavba stále mnohým ľuďom v Petržalke komplikuje život a situácia na nej sa dynamicky mení, ale sme už v takom štádiu, že podmienky na stavbe aj okolo nej sa budú už iba zlepšovať," uviedol hovorca Bratislavy Peter Bubla s tým, že ak chce k tomu starosta prispieť, stačí, ako bude magistrát na nedostatky a návrhy na zlepšenia informovať priamo, "nie odkazmi cez tlačové správy alebo sociálne siete".