Nové premostenie s oceľovou a betónovou konštrukciou je dlhé 24 metrov so šírkou sedem metrov a jeho súčasťou sú aj chodníky. Riaditeľ Správy a údržby ciest PSK Marcel Horváth objasnil, že pôvodnú konštrukciu nahradila takzvaná kompozitná.
"Pôvodný 92-ročný most bol ešte z riečneho štrku, bol zhotovený ručne, chlapi to robili priamo na mieste z dreveného debnenia a odlievali z miešačky, naozaj vydržal pri týchto podmienkach veľmi dlho. Nová konštrukcia je kombináciou oceľových nosníkov, je tu päť oceľových trámov s nábehmi, čo veľmi pomohlo, aby bola subtílna a ľahká. Trámy sa položili ako celok, čo umožnilo zrýchliť výstavbu. Aj vďaka tomu sa podarilo tento most postaviť za osem mesiacov," dodal Horváth.
Spolu s rekonštrukciou cesty v úseku Štrba - Tatranská Štrba, priľahlých úsekov a chodníkov pre peších išlo podľa Horvátha o technicky náročnú stavebnú akciu. Vyžiadala si takmer 3,3 milióna eur, pričom PSK prispelo na výstavbu 1,4 milióna eur a zvyšok šiel zo zdrojov Európskej únie a štátneho rozpočtu.