Mohol by však existovať strategickejší dôvod pre viac samostatných verejných vystúpení? Podľa experta na PR a krízové situácie Eda Coram-Jamesa by za tým mohla byť snaha zachrániť ich značku. A má pre dvojicu prísne varovanie.
"Značka Meghan a Harryho je nenapraviteľne pošpinená. Neustály mediálny ohlas, ktorý podporili ich chybné PR kroky, ich dostal do pozície, v ktorej už spoločná značka nie je životaschopná. Harryho pokusy získať späť svoju povesť po odstúpení od kráľovských povinností sú zatienené jeho vzťahom s Meghan, ktorej vlastné kontroverzie - či už s rodinou alebo jej verejnými názormi - z nich urobili bleskozvod kritiky," povedal pre Mirror marketingový expert Ed Coram-James.
Mali by si dať pauzu
"Ak chcú Meghan a Harry urobiť z roku 2025 svoj rok, mali by sa sústrediť na to, čo im ide najlepšie, a dať si pauzu od spoločných projektov," navrhuje odborník s tým, že Meghan by mala staviť na svoje silné stránky - hereckú kariéru a filantropickú činnosť. "Herectvo jej ponúka príležitosť formovať svoj imidž, ďaleko od kráľovského príbehu, ktorý jej bol nanútený. Starostlivo vybudovaný herecký comeback by jej mohol pomôcť obnoviť fanúšikovskú základňu a vytvoriť nový, pozitívnejší odkaz," myslí si expert.
Rozvod na spadnutie? Čítajte na poslednej strane >>>