Nemohúcne melódie
Vzápätí dodal, že „keby len parazitoval ako nemuzikálny seladón pre obstarožné pseudoliberálky, bol by som benevolentnejší. Tým, že škodí v masívnej škále, ubližuje ľuďom okolo seba a objektívne svojimi činmi manipuluje povrchnú verejnosť a slovenskú muziku svojimi nemohúcnymi melódiami v konvenčných repete rytmoch a je to proste jeden veľký fake - mydlová bublina. Ho*no v alobale, nemám preňho zľutovania!“
Výzva o peniazoch
„Paluško, Paluško, ty ešte nevieš, čo je tvrdý pád... Dávaj pozor, junák. Ty mediálny ,kat‘. Padák je v hlave, nie v zbierke gitár. Lebo zostal len teplý luft,“ uzavrel prvú sériu svojich vyjadrení, po ktorej ešte Oskar zapochyboval, či bol Habera na politickom mítingu dobrovoľne: „Pali, ak si frajer, zverejni informáciu, či si bol zadarmo (z vďaky k rozkazu) na námestí, alebo si dostal prachy. Ak prachy, koľko? Akurát neviem, ktorý variant je horší. Najprv transparentnosť, potom mienkotvornosť.“
Nový Čas oslovil aj Haberu, do uzávierky na naše otázky nereagoval.
Vstup do politiky?
Čo sa vlastne udialo na štvrtkovom mítingu, čo tak vytočilo Rózsu? Habera vystúpil na akcii organizovanej platformou Otvorená kultúra a Festivalom Pohoda. Zaspieval aj dve piesne a mal krátky príhovor: „Predstav si, Danko (textár Hevier - pozn. red), idem spievať na námestie. Po niekoľkých rokoch... Naposledy to bolo, myslím, v 89-tom. Nie som veľmi spevák, ktorý chodí po námestiach, ale v tejto chvíli cítim, že byť tu je veľmi dôležité,“ povedal a dodal, že ak nefunguje vzdelanosť, nemôže fungovať nič iné.
Akoby ľutoval, že sa pred rokom viac neangažoval v politike: „Keby sme dokázali presvedčiť veľké množstvo ľudí pri minulých voľbách, tak sme tu dnes nemuseli byť a nemuseli by sme riešiť tieto veci.“