Podľa slov vodiča, začiatkom decembra to bolo už druhýkrát, čo ho na rovnakej pobočke mali oklamať. Rozhodol sa preto, nenechať to len tak. "Keďže som sa nechcel hádať na stanici, v cudzej krajine, ktorej jazyk neovládam, odišiel som. Neskôr som sa snažil telefonicky spojiť so šéfom pobočky, no nikde ho nebolo. 3-4 krát som hovoril iba so zamestnancami, ktorí nehovorili po anglicky, alebo ak hovorili, povedali, že mám zavolať na ďalší deň, pretože tam nie je šéf," povedal muž, ktorý napokon podal oficiálnu sťažnosť.
Na googli mala pobočka čerpacej stanice niekoľko recenzií, ktoré potvrdzovali slová šoféra. Hovorili o tom, že zaplatili vyššiu sumu za diaľničnú známku, alebo im narátali artikle, ktoré si nekúpili. Najstaršia takáto recenzia bola napísaná rok dozadu.
Nový Čas zaujímala reakcia vedúceho pobočky, telefón nám zdvihli aj s nami komunikovali, ale vo veci vyjadrenia sa ku kauze nás odkázali na slovenskú centrálu. "Existenciu uvedeného prípadu sme preverili a zistili, že k tomuto skutočne došlo na dotknutej čerpacej stanici OMV, na základe čoho sme pristúpili k jeho bezodkladnému vyriešeniu v zmysle svojich interných OMV pravidiel nulovej tolerancie voči takémuto konaniu," vyjadrila sa nám marketingová manažérka OMV Slovensko Ľubica Slabejová.
Ako spoločnosť prípad vyriešila, sa dočítate na ďalšej strane.