"V rovnaký deň, kedy nám zákazník adresoval svoju sťažnosť, došlo zo strany zmluvného prevádzkovateľa predmetnej ČS OMV k náležitému prevereniu prípadu vrátane vyvodenia dôsledkov voči zamestnancovi čerpacej stanice. Následne sme poškodeného zákazníka kontaktovali nasledujúci deň spoločne s vykonaním refundácie peňažných prostriedkov," uviedla Ľubica Slabejová a šofér nám jej slová potvrdil. Vodič tiež doplnil, že aj keď sa mu stal prípad prvýkrát, rovnako podal sťažnosť a firma mu vrátila peniaze.
Marketingová manažérka ďalej dodala: "Je potrebné zdôrazniť, že aj napriek nami prijatým striktným opatreniam na predchádzanie vzniku obdobných situácií nie je možné so 100% istotou vylúčiť individuálne zlyhanie ľudského faktora tak, ako k tomu došlo aj v tomto prípade. Aj preto sme uskutočnili po tomto incidente vo vzťahu k zmluvným partnerom ČS OMV a ich zamestnancom náležité opatrenia k tomu, aby sa podobný prípad už v budúcnosti nezopakoval."