Preskočiť na hlavný obsah
Reklama

Neviete odolať červeným cenovkám výpredajov? Odborníčka RADÍ, ako na TO

Neviete odolať červeným cenovkám výpredajov? Odborníčka RADÍ, ako na TO

Zdroj: tasr

Reklama
Logo Nový ČasLogo Nový Čas

Štatistické údaje ukazujú, že ceny tovarov vo výpredajoch neklesajú o desiatky percent, ako sa to zvykne uvádzať v marketingových kampaniach. Dôvodom je fakt, že zľavy sa väčšinou vzťahujú iba na vybranú časť sortimentu, napríklad na dopredaj zimnej kolekcie či vianočných doplnkov.

Na prilákanie zákazníkov sa zároveň zvykne uvádzať maximálna hodnota zľavy, ktorá sa však reálne vzťahuje iba na časť ponuky vo výpredaji. Uviedla to v analýze Eva Sadovská, analytička WOOD & Company.

Priblížila, že väčšina obchodov a značiek po predvianočnom nákupnom zhone ponúka v januári zľavy, a to na úrovni aj niekoľkých desiatok percent. Hoci tieto výpredaje majú prívlastky "januárové" či "novoročné", často sa začínajú na konci decembra a končia sa v polovici februára. Na zľavy čakajú napríklad spotrebitelia, ktorí si pod vianočným stromčekom našli hotovosť alebo darčekovú poukážku. Mnohí nakupujúci však čakajú na zľavy preto, aby si mohli nakúpiť výhodnejšie.

Vyberáme pre Vás niečo viac

Súvisiace