Reklama

OBĽÚBENÝ reťazec hlási vážne problémy: LIKVIDÁCIA jednej prevádzky za druhou! Ak nezakročíme, je to len začiatok

OBĽÚBENÝ reťazec hlási vážne problémy: LIKVIDÁCIA jednej prevádzky za druhou! Ak nezakročíme, je to len začiatok

Zdroj: Getty Images

Reklama

Konkurencia na trhu je naozaj veľká, hlavne v dobe, kedy do hry vstupujú obchodníci, ktorým sa cenou dá len veľmi ťažko vyrovnať. Ekonomika veľakrát nepustí, a ani prosby o pomoc nie sú vyslyšané, presne s týmto problémom bojuje obľúbená značka oblečenia.

Táto správa určite mnohých nepoteší. Ako uvádza portál New York Post, známa značka oblečenia Forever 21 oznámila zlé správy. V priebehu šiestich rokov totiž už druhýkrát požiadala o ochranu pred bankrotom, no ani to nepomohlo. Vedenie sa pritom netajilo tým, prečo zahájilo masívnu likvidáciu. S rovnakým problémom sa totiž potýka čoraz viac podnikateľov.

Čoraz viac sa do popredia dostávajú lacné online obcohdy, ktoré ponúkajú rôznorodý sortiment sa zlomok ceny, ktorú vidíme v kammených predajniach. Európu tria najmä značky, ako sú Shein a Temu. Pre lokálnych podnikateľov je totiž takmer nemožné sa cenovo vyrovanť daným gigantom.
Hoci sa zvažovali zaviesť do praxe už viaceré obmedzenia, no do tej doby to môže položiť na kolená čoraz viac obchodníkov.

Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    Továreň Shein/oblečenie/lacná móda/čína/šitie
    Zdroj: TikTok/hbjsxc163.com


    Ako oznámil reťazec Forever 21, likvidácia tovaru prebieha už na viac ako 350 miestach. Nič však ešte nie je stratené, spoločnosť uviedla, že zostáva otvorená potenciálnym kupcom, ktorí sú ochotní získať jej zásoby a udržať obchody v prevádzke. Na druhej strane, hoci záujemcov doposiaľ boli desiatky, žiadna záväzná zmluva nebola podpísaná.


    Mnohých fanúšikov obľúbenej značky prvotné správy vôbec nepotešili, avšak nie je to až také zlé. Likvidácii totiž podliehajú momentálne len kamenné predajne, online ostávajú všetky produkty k dispozícii. Značka teda bojuje voči lacným gigantom naďalej, a nenechá si pretrhnúť svoju históriu, ktorá siaha až do roku 1984.

    Autor: © Nový Čas

    Súvisiace